Mikytų piliakalnis

Mikytų km., Notėnų sen., Skuodo raj.

Piliakalnis (Pilies Kalnas) įrengtas Šatos dešiniajame krante, aukštumos kyšulyje, esančiame prie mažo bevardžio upelio. Aikštelė trapecinė, pailga PV-ŠR kryptimi, 25 m ilgio, 26 m pločio ŠR gale, 8 m - PV. ŠR gale supiltas 40 m ilgio, 3 m aukščio, 20 m pločio pylimas, kurio išorinis 6 m aukščio šlaitas leidžiasi į 30 m ilgio, 11 m pločio, 1,5 m gylio griovį, už kurio supiltas antras 3 m aukščio nuo griovio, 18 m pločio pylimas 1,5 m aukščio išoriniu šlaitu. Už jo buvęs antras griovys užslinkęs. Minimas ir toliau į ŠR buvęs trečias pylimas, tačiau jo nelikę jokios žymės. Aikštelės PV krašte supiltas lenktas 0,7 m aukščio, 6 m pločio pylimas. 3 m žemiau jo, šlaite yra 3 m pločio terasa. Šlaitai statūs, 8-11 m aukščio.

Piliakalnio šlaitai nuslinkę, 1999 m. stabilizuoti.

300 m į Š nuo piliakalnio, Šatos slėnyje 1938 ir 1971 m. rasti IX-XI a. papuošalų ir ginklų lobiai.

Piliakalnis datuojamas I tūkst. - XIII a.

Pasiekiamas Notėnų-Barstyčių keliu Mikytuose, sankryžoje šalia sodybos kairėje pasukus keliuku į kairę (Š), pavažiavus 800 m už nedidelio upelio, laikantis labiau dešinės, iki pusiau apleistos sodybos (yra 100 m į dešinę (ŠV) nuo jos, kitapus griovio, kuriuo teka upelis).

Informacijos šaltinis: www.skouds.lt

Artimiausi objektai

Artimiausios lankytinos vietos

Komentarų kol kas nėra. Būkite pirmas!

Palikite komentarą

Prašome užpildyti visus privalomus laukus.