Ar žinojote, kad vis dėl to yra įmanoma atgauti pinigus už negražinamą lėktuvo bilietą

Ar žinojote, kad vis dėl to yra įmanoma atgauti pinigus už negražinamą lėktuvo bilietą

Dažniausiai avialinijų kompanijos parduoda bilietus pažymėtus, kaip „negražinamas “ (angl. non-refundable). Tokiu būdu bilietus parduodančios kompanijos stengiasi apsidrausti ir šiuo užrašu iš karto nurodo, kad vos bilietas nupirktas, klientas nebegali atgauti už jį sumokėtų pinigų.

O juk viso šito seniau nebuvo. Tačiau žmonės pradėjo pirkti bilietus, o vėliau apsigalvoję atšaukdavo. Būdavo net taip, jog klientas nieko nepranešęs neatvykdavo į skrydį, o vėliau dar atgaudavo pinigus už bilietą. Vietoj to, kad žmonės praneštu iš anksto ir avialinijų kompanijos tą patį bilietą galėtų pasiūlyti kitam norinčiam, mažai kas tai darė ir avialinijų kompanijoms visa tai kainuodavo labai brangiai, nes lėktuvai pakildavo tuščiomis vietomis.

Nieko nuostabaus, kad avialinijų kompanijos viską pakeitė norėdamos apsidrausti. Vis dėl to tiesa tokia, kad yra tam tikros aplinkybės ir galimybės susigražinti ar bent dalinai atgauti sumokėtus pinigus už negražinamą bilietą. Tereikia žinoti salygas, kurios viską pakeičia. Taigi ką daryti?

Pirmiausiai, ką reikėtų padaryti pasikeitus planams ir supratus, kad skristi negalėsite, tai iš karto skambinti avialinijų kompanijai. Turėkite paruošę skrydžio numerį bei banko kortelės, kuria sumokėjote už skrydį, duomenis.

Paaiškinkite operatoriui viską aiškiai. Nurodykite priežastį, kodėl negalite skristi. Avialinijos pripažysta kai kurias priežastis, kaip teisėtas. Teisėtos priežastys gali būti liga, ar šeimos nario mirtis. Dažniausiai gali paprašyti tai įrodyti. Pateikite visus raštiškus įrodymus avialinijų kompanijai jų reikalaujama tvarka. Jie gali paprašyti atsiųsti įrodymus el. paštu ar pristatyti tai asmeniškai jų nurodytą dieną. Tai gali būti daktaro išrašas apie ligą ar artimojo mirties liūdijimas. Jei priežastis yra liga, paprašykite daktaro, kad parašytų kodėl būtent negalite skristi esant ligai.

Suprantama ne visos avialinijų kompanijos noriai gražina sumokėtus pinigus. Bet kuriuo atvėju paprašykite pilno paaiškinimo apie pinigų gražinimą. Kaikurios kompanijos gražins pinigus tiesiai į Jūsų banką, tačiau kitos gali leisti tik pakeisti Jūsų skrydžio datą.

Jei vis dėl to Jums pasitaikė nesukalbami operatoriai, kurie nenori gražinti sumokėtų pinigų, paprašykite, kad gražintų valstybei sumokėtus mokesčius nuo Jūsų bilieto. Avialinijų kompanijos gali negražinti sumokėtų pinigų, tačiau jos negali negražinti sumokėtų valstybei mokesčių nuo Jūsų bilieto. Jei jau atsitiko taip, kad pasitaikė blogos avialinijos ir matote, kad pinigų Jums negražins – paprašykite pinigų kuriuos atskaitė valstybiniams mokesčiams.

Beto, jei avialinijos atsisako gražinti pinigus, paprašykite pervesti lėšas naujam bilietui. Kaikurios kompanijos sutiks su ta salyga, kad panaudosite šiuos pinigus kitam bilietui.